100% účastníků bylo spokojeno s organizací konference. 98,7% doporučí konferenci kolegům.
Jednotlivé příspěvky byly hodnoceny velmi kladně a většina referujících dostala více jak 50% vynikajích známek. Hodnocení jednotlivých příspěvků předáme konkrétním přednášejícím.
94% účastníků bylo spokojeno se způsobem on-line registrace
90% účastníků bylo spokojeno se způsobem registrace na místě
69,3% účastníků je naprosto spokojeno s kvalitou konferenčního sálu. 20% hodnotilo (2) a 10% (3). V komentáři si účastníci stěžovali, že v sále byla zima.
57% účastníků byl naprosto spokojen s občerstvením a kávovou přestávkou, 17% dalo (2) a 17% dalo (3)
Jen 23% účastníků byl naprosto spokojen s kvalitou oběda, s čímž se bohužel také ztotožňujeme a budeme řešit s managementem hotelu.
50% účstníků považuje výši včasného registračního poplatku zcela odpovídající kvalitě konference.33% dalo známku (2) a 15% (3).
68% respondentů využilo možnosti včasné registrace se slevou, ale jen 35% respondentů využilo slevy členů společnosti.92% respondentů přijede na konferenci znovu a 8% to ještě zvažuje.
Vedle pochvalných a děkovných vzkazů stojí za zmínku: stížnosti na oběd, zimu v sále, požadavek na včasnější odeslání dotazníku po konferenci, něměli bychom zasahovat do live-scanu diskuzí, a občerstvení by mělo být už ve čtvrtek. Jeden respondent si přeje, aby celá konference byla překládána do českého jazyka.